Miletić, Slavomir

Link to this page

Authority KeyName Variants
orcid::0000-0003-2433-0867
  • Miletić, Slavomir (3)
Projects

Author's Bibliography

Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji

Ćurčić, Nikola; Miletić, Slavomir; Grubor, Aleksandar; Simonović, Zoran

(Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd, 2019)

TY  - JOUR
AU  - Ćurčić, Nikola
AU  - Miletić, Slavomir
AU  - Grubor, Aleksandar
AU  - Simonović, Zoran
PY  - 2019
UR  - https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/186
AB  - U ovom radu predmet istraživanja je poslovni uspeh organizacije koji se odnosi na ocenu faktora značajnih za ostvarenje željenog tržišnog učešća, pri čemu se uvažava činjenica da se njegova veličina učešća ne može jednom zauvek definisati. Cilj istraživanja je da se evaluiraju faktori bitni za povećanje nivoa tržišnog učešća organizacija koje posluju u Srbiji, kao posebno odabranog cilja i identifikuje njihova važnost za uspešnost poslovanja kako u nacionalnim okvirima, tako i van nacionalnih granica. Istraživanje je sprovedeno na bazi posebno osmišljenog upitnika na uzorku od 100 organizacija koje posluju na teritoriji Srbije. Bilo je 96 vraćenih i valjano popunjenih upitnika koji su uzeti u obzir prilikom obrade podataka. Korišćene metode u ovom istraživanju su hipotetsko-deduktivne, analitičko-deduktivne i komparativne metode, istorijske i statističko - deskriptivne metode i metode komparativne statistike. Ključni rezultati istraživanja potvrdili su da se tržišno učešće pokazalo kao bitno za uspešnost poslovanja organizacija odabranih u uzorku. Najvažniji faktor od značaja za nivo tržišnog učešća je dosadašnja reputacija, slede karakteristike tržišta, veličina tržišta, dužina nastupa na tržištu i prisustvo druge organizacije (konkurencije) na tržištu. Rezultati istraživanja ukazuju i na razlike u ocenama značaja tržišnog učešća za poslovni uspeh u organizacijama različite veličine i različitog nivoa poslovanja.
PB  - Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd
T2  - Vojno delo
T1  - Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji
EP  - 371
IS  - 7
SP  - 357
VL  - 71
DO  - 10.5937/vojdelo1907357C
UR  - conv_3
ER  - 
@article{
author = "Ćurčić, Nikola and Miletić, Slavomir and Grubor, Aleksandar and Simonović, Zoran",
year = "2019",
abstract = "U ovom radu predmet istraživanja je poslovni uspeh organizacije koji se odnosi na ocenu faktora značajnih za ostvarenje željenog tržišnog učešća, pri čemu se uvažava činjenica da se njegova veličina učešća ne može jednom zauvek definisati. Cilj istraživanja je da se evaluiraju faktori bitni za povećanje nivoa tržišnog učešća organizacija koje posluju u Srbiji, kao posebno odabranog cilja i identifikuje njihova važnost za uspešnost poslovanja kako u nacionalnim okvirima, tako i van nacionalnih granica. Istraživanje je sprovedeno na bazi posebno osmišljenog upitnika na uzorku od 100 organizacija koje posluju na teritoriji Srbije. Bilo je 96 vraćenih i valjano popunjenih upitnika koji su uzeti u obzir prilikom obrade podataka. Korišćene metode u ovom istraživanju su hipotetsko-deduktivne, analitičko-deduktivne i komparativne metode, istorijske i statističko - deskriptivne metode i metode komparativne statistike. Ključni rezultati istraživanja potvrdili su da se tržišno učešće pokazalo kao bitno za uspešnost poslovanja organizacija odabranih u uzorku. Najvažniji faktor od značaja za nivo tržišnog učešća je dosadašnja reputacija, slede karakteristike tržišta, veličina tržišta, dužina nastupa na tržištu i prisustvo druge organizacije (konkurencije) na tržištu. Rezultati istraživanja ukazuju i na razlike u ocenama značaja tržišnog učešća za poslovni uspeh u organizacijama različite veličine i različitog nivoa poslovanja.",
publisher = "Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd",
journal = "Vojno delo",
title = "Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji",
pages = "371-357",
number = "7",
volume = "71",
doi = "10.5937/vojdelo1907357C",
url = "conv_3"
}
Ćurčić, N., Miletić, S., Grubor, A.,& Simonović, Z.. (2019). Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji. in Vojno delo
Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd., 71(7), 357-371.
https://doi.org/10.5937/vojdelo1907357C
conv_3
Ćurčić N, Miletić S, Grubor A, Simonović Z. Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji. in Vojno delo. 2019;71(7):357-371.
doi:10.5937/vojdelo1907357C
conv_3 .
Ćurčić, Nikola, Miletić, Slavomir, Grubor, Aleksandar, Simonović, Zoran, "Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji" in Vojno delo, 71, no. 7 (2019):357-371,
https://doi.org/10.5937/vojdelo1907357C .,
conv_3 .
1

Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama

Miletić, Vuk; Ćurčić, Nikola; Miletić, Slavomir

(Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd, 2019)

TY  - JOUR
AU  - Miletić, Vuk
AU  - Ćurčić, Nikola
AU  - Miletić, Slavomir
PY  - 2019
UR  - https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/185
AB  - Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao ključni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, poboljšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovoljno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena marketing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišljanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta.
PB  - Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd
T2  - Vojno delo
T1  - Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama
EP  - 304
IS  - 2
SP  - 289
VL  - 71
DO  - 10.5937/vojdelo1902289M
UR  - conv_2
ER  - 
@article{
author = "Miletić, Vuk and Ćurčić, Nikola and Miletić, Slavomir",
year = "2019",
abstract = "Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao ključni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, poboljšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovoljno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena marketing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišljanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta.",
publisher = "Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd",
journal = "Vojno delo",
title = "Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama",
pages = "304-289",
number = "2",
volume = "71",
doi = "10.5937/vojdelo1902289M",
url = "conv_2"
}
Miletić, V., Ćurčić, N.,& Miletić, S.. (2019). Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama. in Vojno delo
Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd., 71(2), 289-304.
https://doi.org/10.5937/vojdelo1902289M
conv_2
Miletić V, Ćurčić N, Miletić S. Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama. in Vojno delo. 2019;71(2):289-304.
doi:10.5937/vojdelo1902289M
conv_2 .
Miletić, Vuk, Ćurčić, Nikola, Miletić, Slavomir, "Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama" in Vojno delo, 71, no. 2 (2019):289-304,
https://doi.org/10.5937/vojdelo1902289M .,
conv_2 .
3

Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM

Miletić, Vuk; Miletić, Slavomir; Ćurčić, Nikola

(Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica, 2018)

TY  - JOUR
AU  - Miletić, Vuk
AU  - Miletić, Slavomir
AU  - Ćurčić, Nikola
PY  - 2018
UR  - https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/184
AB  - U današnjem biznis okruženju uspostavljanje dugotrajno održivog odnosa s kupcima predstavlja jedan od bazičnih parametara uspešnosti poslovanja organizacija. Kao odgovor na zahteve kupaca koji se konstantno menjaju i povećavaju, razvija se strategija upravljanja odnosa s potrošačima, koja integriše procese i tehnologije tako da se obezbedi pouzdan, razumljiv i integrisan pristup bazi kupaca, s ciljem da se s njima izgrade interaktivni odnosi koji će doneti obostranu korist i potrošačima i organizacijama. Napredak ostvaren u domenu informaciono-komunikacionih tehnologija uneo je promene u način ostvarivanja konkurentnosti i profitabilnog poslovanja organizacija. Koristeći savremene tehnologije, organizacije se sve više približavaju kupcima, ostvaruje se ušteda u troškovima poslovanja, skraćuje se vreme isporuke vrednosti, poboljšava se podrška korisnicima, što sve utiče na povećanje lojalnosti potrošača. Ishodište uspešnog tržišnog razvoja naše organizacije treba da traže u preciznijem kreiranju sopstvene strategije održivog poslovanja i uspešnoj implementaciji sistema i koncepata koji podržavaju konkurentnost.
AB  - In the contemporary business environment, the establishment of long-term sustainable customer relations represents one of the basic parameters of an organization's successful business conduct. As a response to growing and changing customer demands, there originates a strategy of customer relations management which integrates processes and technologies in such a way as to secure a reliable, understandable, and an integrated approach to customer base, with the purpose of building interactive relations with them which will bring about mutual benefit both to customers and to organizations. The progress in the field of information and communication technology has introduced change in the way of achieving competitiveness and organizations' profitable business conduct. By applying contemporary technologies, organizations are able to approach customers more closely, there is a reduction in business conduct expenses, value delivery time is reduced, customer support is improved, and all this helps to increase customer loyalty. Our organizations should seek a successful foundation of market development in a more precise creation of their own strategies of sustainable business conduct and in the successful implementation of systems and concepts that support competitiveness.
PB  - Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica
T2  - Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
T1  - Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM
T1  - Organization's profitable business conduct as the outcome of advancing competitiveness by the CRM concept
EP  - 48
IS  - 40
SP  - 33
DO  - 10.5937/AnEkSub1840033M
UR  - conv_21
ER  - 
@article{
author = "Miletić, Vuk and Miletić, Slavomir and Ćurčić, Nikola",
year = "2018",
abstract = "U današnjem biznis okruženju uspostavljanje dugotrajno održivog odnosa s kupcima predstavlja jedan od bazičnih parametara uspešnosti poslovanja organizacija. Kao odgovor na zahteve kupaca koji se konstantno menjaju i povećavaju, razvija se strategija upravljanja odnosa s potrošačima, koja integriše procese i tehnologije tako da se obezbedi pouzdan, razumljiv i integrisan pristup bazi kupaca, s ciljem da se s njima izgrade interaktivni odnosi koji će doneti obostranu korist i potrošačima i organizacijama. Napredak ostvaren u domenu informaciono-komunikacionih tehnologija uneo je promene u način ostvarivanja konkurentnosti i profitabilnog poslovanja organizacija. Koristeći savremene tehnologije, organizacije se sve više približavaju kupcima, ostvaruje se ušteda u troškovima poslovanja, skraćuje se vreme isporuke vrednosti, poboljšava se podrška korisnicima, što sve utiče na povećanje lojalnosti potrošača. Ishodište uspešnog tržišnog razvoja naše organizacije treba da traže u preciznijem kreiranju sopstvene strategije održivog poslovanja i uspešnoj implementaciji sistema i koncepata koji podržavaju konkurentnost., In the contemporary business environment, the establishment of long-term sustainable customer relations represents one of the basic parameters of an organization's successful business conduct. As a response to growing and changing customer demands, there originates a strategy of customer relations management which integrates processes and technologies in such a way as to secure a reliable, understandable, and an integrated approach to customer base, with the purpose of building interactive relations with them which will bring about mutual benefit both to customers and to organizations. The progress in the field of information and communication technology has introduced change in the way of achieving competitiveness and organizations' profitable business conduct. By applying contemporary technologies, organizations are able to approach customers more closely, there is a reduction in business conduct expenses, value delivery time is reduced, customer support is improved, and all this helps to increase customer loyalty. Our organizations should seek a successful foundation of market development in a more precise creation of their own strategies of sustainable business conduct and in the successful implementation of systems and concepts that support competitiveness.",
publisher = "Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica",
journal = "Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici",
title = "Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM, Organization's profitable business conduct as the outcome of advancing competitiveness by the CRM concept",
pages = "48-33",
number = "40",
doi = "10.5937/AnEkSub1840033M",
url = "conv_21"
}
Miletić, V., Miletić, S.,& Ćurčić, N.. (2018). Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM. in Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica.(40), 33-48.
https://doi.org/10.5937/AnEkSub1840033M
conv_21
Miletić V, Miletić S, Ćurčić N. Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM. in Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici. 2018;(40):33-48.
doi:10.5937/AnEkSub1840033M
conv_21 .
Miletić, Vuk, Miletić, Slavomir, Ćurčić, Nikola, "Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM" in Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, no. 40 (2018):33-48,
https://doi.org/10.5937/AnEkSub1840033M .,
conv_21 .
3