Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće
Abstract
Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.
Keywords:
proizvođači odeće / marketing efekti / konstrukciona priprema odeće / dizajniranje / dizajn efekti / CAD sistemSource:
Vojno delo, 2018, 70, 6, 309-320Publisher:
- Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd
Collections
Institution/Community
Istraživačko razvojni institut TAMIŠTY - JOUR AU - Gašović, Milan AU - Ćurčić, Nikola PY - 2018 UR - https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/182 AB - Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema. PB - Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd T2 - Vojno delo T1 - Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće EP - 320 IS - 6 SP - 309 VL - 70 DO - 10.5937/vojdelo1806309G UR - conv_1 ER -
@article{ author = "Gašović, Milan and Ćurčić, Nikola", year = "2018", abstract = "Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.", publisher = "Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd", journal = "Vojno delo", title = "Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće", pages = "320-309", number = "6", volume = "70", doi = "10.5937/vojdelo1806309G", url = "conv_1" }
Gašović, M.,& Ćurčić, N.. (2018). Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće. in Vojno delo Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd., 70(6), 309-320. https://doi.org/10.5937/vojdelo1806309G conv_1
Gašović M, Ćurčić N. Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće. in Vojno delo. 2018;70(6):309-320. doi:10.5937/vojdelo1806309G conv_1 .
Gašović, Milan, Ćurčić, Nikola, "Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće" in Vojno delo, 70, no. 6 (2018):309-320, https://doi.org/10.5937/vojdelo1806309G ., conv_1 .