INTAM - Repository of Research and Development Institute TAMIS
Research and Development Institute TAMIS
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   INTAM
  • Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   INTAM
  • Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće

Thumbnail
2018
178.pdf (627.1Kb)
Authors
Gašović, Milan
Ćurčić, Nikola
Article (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.
Keywords:
proizvođači odeće / marketing efekti / konstrukciona priprema odeće / dizajniranje / dizajn efekti / CAD sistem
Source:
Vojno delo, 2018, 70, 6, 309-320
Publisher:
  • Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd

DOI: 10.5937/vojdelo1806309G

ISSN: 0042-8426

[ Google Scholar ]
URI
https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/182
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
TY  - JOUR
AU  - Gašović, Milan
AU  - Ćurčić, Nikola
PY  - 2018
UR  - https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/182
AB  - Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.
PB  - Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd
T2  - Vojno delo
T1  - Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće
EP  - 320
IS  - 6
SP  - 309
VL  - 70
DO  - 10.5937/vojdelo1806309G
UR  - conv_1
ER  - 
@article{
author = "Gašović, Milan and Ćurčić, Nikola",
year = "2018",
abstract = "Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.",
publisher = "Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd",
journal = "Vojno delo",
title = "Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće",
pages = "320-309",
number = "6",
volume = "70",
doi = "10.5937/vojdelo1806309G",
url = "conv_1"
}
Gašović, M.,& Ćurčić, N.. (2018). Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće. in Vojno delo
Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd., 70(6), 309-320.
https://doi.org/10.5937/vojdelo1806309G
conv_1
Gašović M, Ćurčić N. Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće. in Vojno delo. 2018;70(6):309-320.
doi:10.5937/vojdelo1806309G
conv_1 .
Gašović, Milan, Ćurčić, Nikola, "Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće" in Vojno delo, 70, no. 6 (2018):309-320,
https://doi.org/10.5937/vojdelo1806309G .,
conv_1 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the INTAM repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the INTAM repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB