Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama
Abstract
Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao ključni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, poboljšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovoljno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena market...ing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišljanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta.
Keywords:
unapređenje poslovanja / prepreke u razvoju / organizacija / marketing koncept / konkurentnostSource:
Vojno delo, 2019, 71, 2, 289-304Publisher:
- Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd
Collections
Institution/Community
Istraživačko razvojni institut TAMIŠTY - JOUR AU - Miletić, Vuk AU - Ćurčić, Nikola AU - Miletić, Slavomir PY - 2019 UR - https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/185 AB - Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao ključni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, poboljšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovoljno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena marketing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišljanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta. PB - Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd T2 - Vojno delo T1 - Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama EP - 304 IS - 2 SP - 289 VL - 71 DO - 10.5937/vojdelo1902289M UR - conv_2 ER -
@article{ author = "Miletić, Vuk and Ćurčić, Nikola and Miletić, Slavomir", year = "2019", abstract = "Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao ključni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, poboljšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovoljno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena marketing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišljanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta.", publisher = "Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd", journal = "Vojno delo", title = "Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama", pages = "304-289", number = "2", volume = "71", doi = "10.5937/vojdelo1902289M", url = "conv_2" }
Miletić, V., Ćurčić, N.,& Miletić, S.. (2019). Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama. in Vojno delo Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd., 71(2), 289-304. https://doi.org/10.5937/vojdelo1902289M conv_2
Miletić V, Ćurčić N, Miletić S. Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama. in Vojno delo. 2019;71(2):289-304. doi:10.5937/vojdelo1902289M conv_2 .
Miletić, Vuk, Ćurčić, Nikola, Miletić, Slavomir, "Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama" in Vojno delo, 71, no. 2 (2019):289-304, https://doi.org/10.5937/vojdelo1902289M ., conv_2 .