INTAM - Repository of Research and Development Institute TAMIS
Research and Development Institute TAMIS
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   INTAM
  • Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   INTAM
  • Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama

Thumbnail
2019
181.pdf (318.2Kb)
Authors
Miletić, Vuk
Ćurčić, Nikola
Miletić, Slavomir
Article (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao ključni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, poboljšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovoljno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena market...ing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišljanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta.

Keywords:
unapređenje poslovanja / prepreke u razvoju / organizacija / marketing koncept / konkurentnost
Source:
Vojno delo, 2019, 71, 2, 289-304
Publisher:
  • Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd

DOI: 10.5937/vojdelo1902289M

ISSN: 0042-8426

[ Google Scholar ]
URI
https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/185
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
TY  - JOUR
AU  - Miletić, Vuk
AU  - Ćurčić, Nikola
AU  - Miletić, Slavomir
PY  - 2019
UR  - https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/185
AB  - Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao ključni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, poboljšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovoljno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena marketing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišljanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta.
PB  - Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd
T2  - Vojno delo
T1  - Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama
EP  - 304
IS  - 2
SP  - 289
VL  - 71
DO  - 10.5937/vojdelo1902289M
UR  - conv_2
ER  - 
@article{
author = "Miletić, Vuk and Ćurčić, Nikola and Miletić, Slavomir",
year = "2019",
abstract = "Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao ključni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, poboljšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovoljno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena marketing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišljanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta.",
publisher = "Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd",
journal = "Vojno delo",
title = "Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama",
pages = "304-289",
number = "2",
volume = "71",
doi = "10.5937/vojdelo1902289M",
url = "conv_2"
}
Miletić, V., Ćurčić, N.,& Miletić, S.. (2019). Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama. in Vojno delo
Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd., 71(2), 289-304.
https://doi.org/10.5937/vojdelo1902289M
conv_2
Miletić V, Ćurčić N, Miletić S. Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama. in Vojno delo. 2019;71(2):289-304.
doi:10.5937/vojdelo1902289M
conv_2 .
Miletić, Vuk, Ćurčić, Nikola, Miletić, Slavomir, "Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama" in Vojno delo, 71, no. 2 (2019):289-304,
https://doi.org/10.5937/vojdelo1902289M .,
conv_2 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the INTAM repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the INTAM repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB