INTAM - Repository of Research and Development Institute TAMIS
Research and Development Institute TAMIS
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   INTAM
  • Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   INTAM
  • Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji

Thumbnail
2019
182.pdf (280.6Kb)
Authors
Ćurčić, Nikola
Miletić, Slavomir
Grubor, Aleksandar
Simonović, Zoran
Article (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
U ovom radu predmet istraživanja je poslovni uspeh organizacije koji se odnosi na ocenu faktora značajnih za ostvarenje željenog tržišnog učešća, pri čemu se uvažava činjenica da se njegova veličina učešća ne može jednom zauvek definisati. Cilj istraživanja je da se evaluiraju faktori bitni za povećanje nivoa tržišnog učešća organizacija koje posluju u Srbiji, kao posebno odabranog cilja i identifikuje njihova važnost za uspešnost poslovanja kako u nacionalnim okvirima, tako i van nacionalnih granica. Istraživanje je sprovedeno na bazi posebno osmišljenog upitnika na uzorku od 100 organizacija koje posluju na teritoriji Srbije. Bilo je 96 vraćenih i valjano popunjenih upitnika koji su uzeti u obzir prilikom obrade podataka. Korišćene metode u ovom istraživanju su hipotetsko-deduktivne, analitičko-deduktivne i komparativne metode, istorijske i statističko - deskriptivne metode i metode komparativne statistike. Ključni rezultati istraživanja potvrdili su da se tržišno učešće pokazalo kao... bitno za uspešnost poslovanja organizacija odabranih u uzorku. Najvažniji faktor od značaja za nivo tržišnog učešća je dosadašnja reputacija, slede karakteristike tržišta, veličina tržišta, dužina nastupa na tržištu i prisustvo druge organizacije (konkurencije) na tržištu. Rezultati istraživanja ukazuju i na razlike u ocenama značaja tržišnog učešća za poslovni uspeh u organizacijama različite veličine i različitog nivoa poslovanja.

Keywords:
poslovni uspeh / organizacija / faktori tržišnog učešća
Source:
Vojno delo, 2019, 71, 7, 357-371
Publisher:
  • Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd
Funding / projects:
  • Sustainable agriculture and rural development in the function of accomplishing strategic objectives of the Republic of Serbia in the Danube region (RS-46006)

DOI: 10.5937/vojdelo1907357C

ISSN: 0042-8426

[ Google Scholar ]
URI
https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/186
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
Istraživačko razvojni institut TAMIŠ
TY  - JOUR
AU  - Ćurčić, Nikola
AU  - Miletić, Slavomir
AU  - Grubor, Aleksandar
AU  - Simonović, Zoran
PY  - 2019
UR  - https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/186
AB  - U ovom radu predmet istraživanja je poslovni uspeh organizacije koji se odnosi na ocenu faktora značajnih za ostvarenje željenog tržišnog učešća, pri čemu se uvažava činjenica da se njegova veličina učešća ne može jednom zauvek definisati. Cilj istraživanja je da se evaluiraju faktori bitni za povećanje nivoa tržišnog učešća organizacija koje posluju u Srbiji, kao posebno odabranog cilja i identifikuje njihova važnost za uspešnost poslovanja kako u nacionalnim okvirima, tako i van nacionalnih granica. Istraživanje je sprovedeno na bazi posebno osmišljenog upitnika na uzorku od 100 organizacija koje posluju na teritoriji Srbije. Bilo je 96 vraćenih i valjano popunjenih upitnika koji su uzeti u obzir prilikom obrade podataka. Korišćene metode u ovom istraživanju su hipotetsko-deduktivne, analitičko-deduktivne i komparativne metode, istorijske i statističko - deskriptivne metode i metode komparativne statistike. Ključni rezultati istraživanja potvrdili su da se tržišno učešće pokazalo kao bitno za uspešnost poslovanja organizacija odabranih u uzorku. Najvažniji faktor od značaja za nivo tržišnog učešća je dosadašnja reputacija, slede karakteristike tržišta, veličina tržišta, dužina nastupa na tržištu i prisustvo druge organizacije (konkurencije) na tržištu. Rezultati istraživanja ukazuju i na razlike u ocenama značaja tržišnog učešća za poslovni uspeh u organizacijama različite veličine i različitog nivoa poslovanja.
PB  - Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd
T2  - Vojno delo
T1  - Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji
EP  - 371
IS  - 7
SP  - 357
VL  - 71
DO  - 10.5937/vojdelo1907357C
UR  - conv_3
ER  - 
@article{
author = "Ćurčić, Nikola and Miletić, Slavomir and Grubor, Aleksandar and Simonović, Zoran",
year = "2019",
abstract = "U ovom radu predmet istraživanja je poslovni uspeh organizacije koji se odnosi na ocenu faktora značajnih za ostvarenje željenog tržišnog učešća, pri čemu se uvažava činjenica da se njegova veličina učešća ne može jednom zauvek definisati. Cilj istraživanja je da se evaluiraju faktori bitni za povećanje nivoa tržišnog učešća organizacija koje posluju u Srbiji, kao posebno odabranog cilja i identifikuje njihova važnost za uspešnost poslovanja kako u nacionalnim okvirima, tako i van nacionalnih granica. Istraživanje je sprovedeno na bazi posebno osmišljenog upitnika na uzorku od 100 organizacija koje posluju na teritoriji Srbije. Bilo je 96 vraćenih i valjano popunjenih upitnika koji su uzeti u obzir prilikom obrade podataka. Korišćene metode u ovom istraživanju su hipotetsko-deduktivne, analitičko-deduktivne i komparativne metode, istorijske i statističko - deskriptivne metode i metode komparativne statistike. Ključni rezultati istraživanja potvrdili su da se tržišno učešće pokazalo kao bitno za uspešnost poslovanja organizacija odabranih u uzorku. Najvažniji faktor od značaja za nivo tržišnog učešća je dosadašnja reputacija, slede karakteristike tržišta, veličina tržišta, dužina nastupa na tržištu i prisustvo druge organizacije (konkurencije) na tržištu. Rezultati istraživanja ukazuju i na razlike u ocenama značaja tržišnog učešća za poslovni uspeh u organizacijama različite veličine i različitog nivoa poslovanja.",
publisher = "Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd",
journal = "Vojno delo",
title = "Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji",
pages = "371-357",
number = "7",
volume = "71",
doi = "10.5937/vojdelo1907357C",
url = "conv_3"
}
Ćurčić, N., Miletić, S., Grubor, A.,& Simonović, Z.. (2019). Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji. in Vojno delo
Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd., 71(7), 357-371.
https://doi.org/10.5937/vojdelo1907357C
conv_3
Ćurčić N, Miletić S, Grubor A, Simonović Z. Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji. in Vojno delo. 2019;71(7):357-371.
doi:10.5937/vojdelo1907357C
conv_3 .
Ćurčić, Nikola, Miletić, Slavomir, Grubor, Aleksandar, Simonović, Zoran, "Evaluacija faktora značajnih za nivo učešća na tržištu organizacija koje posluju u republici srbiji" in Vojno delo, 71, no. 7 (2019):357-371,
https://doi.org/10.5937/vojdelo1907357C .,
conv_3 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the INTAM repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the INTAM repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB