Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
'Traffic light' pristup - ograničenja i kritike / Traffic light approach
(Društvo ekonomista Beograda, Beograd, 2016)
U radu analizira se 'Traffic light' pristup,koji se nalazi u osnovi Bazel II standarda za testiranje validnosti internih modela vrednosti pri riziku, s aspekta njegovih prednosti i ograničenja. Analiza pristupa ukazuje da ...
Ocena faktora konkurentnosti i inovativnosti u cilju ostvarivanja tržišnog učešća / The evaluation of competitiveness and innovation factors in order to increase market share
(Univerzitet Privredna akademija - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment, Novi Sad, 2016)
Poslovanje u savremenim uslovima karakteriše veliki broj ponuđača proizvoda i/ili usluga koji mogu da zadovolje potrebe na isti ili sličan način. Iz tog razloga svaka organizacija mora stalno da prati konkurentnost na ...
Uticaj broja maloprodajnih objekata na tržišno učešće maloprodajnih brendova robe široke potrošnje / The impact of the number of retail outlets on the market share of consumer goods' retail brands
(Univerzitet u Novom Sadu - Tehnički fakultet Mihajlo Pupin, Zrenjanin, 2016)
U radu su prikazani rezultati istraživanja uticaja brendova maloprodajnih brendova robe široke potrošnje na tržišno učešće koje imaju u Srbiji. Konkretno, istraživanje obuhvata uticaj maloprodajnog formata na rast ili pad ...
Informaciona tehnologija u savremenoj organizaciji / Information technology in contemporary organization
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2011)
Svet biznisa konstantno je pod pritiskom radikalnih promena. Da bi se u takvim uslovima razumela uloga informacione tehnologije u savremenoj organizaciji, korisno je analizirati ključne činioce poslovnog konteksta koji ...