Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Implementacija modela 'Transformacionih menadžerskih kompetencija' u procesu prestrukturiranja 'Zastava mašina, A.D.', Kragujevac / Implementation of the model of 'Transformational managerial competences' in the process of restructuring of 'Zastava machines A.D.', Kragujevac
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2016)
Upravljanje promenama u procesu transformacije preduzeća je jedan od najznačajnijih izazova sa kojim se suočava menadžment preduzeća. U savremenoj teoriji organizacije i menadžmentu se izdvojio i u praksi afirmisao model ...
Socijalno-ekonomske posledice zloupotrebe opojnih droga na porodicu i ekonomsku sposobnost društva / Socio-economical consequences of narcotic misuse regarding family and economical ability of one society
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2015)
Sve negativne društvene pojave vezane za zloupotrebu opojnih droga od strane narkomana i narko mafije, a posebno ilegalna proizvodnja i distribucija koja je usmerena ka školskoj deci i omladini, postaje stalni pratilac ...
Marketing komuniciranje domaćih hotelijerskih organizacija / Marketing communication of domestic hotel organizations
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2017)
U radu se istražuju mogućnosti, principi i efekti marketing komunikacije u hotelijerstvu Srbije. Shodno tome, u fokusu analize su: trendovi u hotelijerstvu i ugostiteljstvu Srbije, pravni okvir marketing komunikacije, ...
Korišćenje analize odlučivanja u rešavanju problema upravljanja / Using decision analysis when solving management problems
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2013)
Rad ima za cilj da apostrofira značaj korišćenja analize odlučivanja, stilova i tipova da bi se rešili problemi upravljanja. Proces sledi sekvence identifikacija problema, alternativne solucije generacije, konsekventne ...
Ocena kompetenci zaposlenih od strane različitih menadžment nivoa / Assessment of employees competences carried out by different management levels
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2016)
Uspeh svake organizacije zavisi od ljudskih resursa, njihovih znanja i veština, odnosno od njihovih kompetenci. Kompetence se razvijaju za potrebe posla i organizacije u kojoj individua radi. Cilj rada je bio da se utvrdi ...
Kreiranje koncepta marketing komuniciranja na međunarodnom poslovnom tržištu / Creating a concept marketing communication in international business-to-business market
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2014)
Interorganizaciona priroda i globalni karakter poslovnog tržišta uticali su na značajnu ulogu tržišnih komunikacija u povezivanju industrijskih kompanija sa međunarodnim organizacionim kupcima. Ovaj rad posvećen je ...