Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM / Organization's profitable business conduct as the outcome of advancing competitiveness by the CRM concept
(Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica, 2018)
U današnjem biznis okruženju uspostavljanje dugotrajno održivog odnosa s kupcima predstavlja jedan od bazičnih parametara uspešnosti poslovanja organizacija. Kao odgovor na zahteve kupaca koji se konstantno menjaju i ...
Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama
(Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd, 2019)
Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje ...
Valorizovanje kvaliteta proizvoda preduzeća na tržištu na kome posluju / Valorization of the quality of the products made by enterprises on the market where they do business
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2021)
Potreba različitih preduzeća za istraživanjem nivoa kvaliteta proizvoda/ usluga raste sa širenjem njihovog poslovanja u globalnom okruženju i narastanjem konkurencije. Predmet istraživanja ovog rada je vrednovanje određenih ...