Претраживање
Приказ резултата 1-7 од 7
Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM / Organization's profitable business conduct as the outcome of advancing competitiveness by the CRM concept
(Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica, 2018)
U današnjem biznis okruženju uspostavljanje dugotrajno održivog odnosa s kupcima predstavlja jedan od bazičnih parametara uspešnosti poslovanja organizacija. Kao odgovor na zahteve kupaca koji se konstantno menjaju i ...
Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama
(Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd, 2019)
Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje ...
Ocena faktora konkurentnosti i inovativnosti u cilju ostvarivanja tržišnog učešća / The evaluation of competitiveness and innovation factors in order to increase market share
(Univerzitet Privredna akademija - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment, Novi Sad, 2016)
Poslovanje u savremenim uslovima karakteriše veliki broj ponuđača proizvoda i/ili usluga koji mogu da zadovolje potrebe na isti ili sličan način. Iz tog razloga svaka organizacija mora stalno da prati konkurentnost na ...
Standardizacija kvaliteta - faktor održive konkurentnosti preduzeća u Srbiji / Quality standardization: A factor of sustainable competitiveness of companies in Serbia
(Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica, 2020)
Predmet istraživanja u ovom radu je analiza mogućnosti kreiranja održive konkurentnosti preduzeća sa aspekta funkcionalnog jedinstva ekonomske i ekološke održivosti, te produkcije proizvoda saglasno međunarodnim stanadardima ...
Valorizovanje kvaliteta proizvoda preduzeća na tržištu na kome posluju / Valorization of the quality of the products made by enterprises on the market where they do business
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2021)
Potreba različitih preduzeća za istraživanjem nivoa kvaliteta proizvoda/ usluga raste sa širenjem njihovog poslovanja u globalnom okruženju i narastanjem konkurencije. Predmet istraživanja ovog rada je vrednovanje određenih ...
Posleprodajne usluge - značajna performansa konkurentske prednosti organizacija / Post-sales services: A significant performance of organizations' competitive advantage
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2022)
Većina organizacija teži ne samo prodaji proizvoda već i rešavanju problema s kojima se klijenti u tom procesu suočavaju, odnosno plasirana roba mora biti dopunjena i okružena čitavim setom dodatnih posleprodajnih ...
Građenje strateških alijanski - faktor internacionalizacije poslovanja nacionalnih preduzeća / Building strategic alliances as agents of business internationalization for domestic companies
(Univerzitet Privredna akademija - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment, Novi Sad, 2021)
Proces internacionalizacije poslovanja za pojedina preduzeća je gotovo neizbežan, nije jednostavan i često je otežan brojnim problemima. Predmet ovog rada je istraživanje stavova vlasnika i menadžera višeg nivoa nacionalnih ...