Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 81
Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom koncepta CRM / Organization's profitable business conduct as the outcome of advancing competitiveness by the CRM concept
(Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica, 2018)
U današnjem biznis okruženju uspostavljanje dugotrajno održivog odnosa s kupcima predstavlja jedan od bazičnih parametara uspešnosti poslovanja organizacija. Kao odgovor na zahteve kupaca koji se konstantno menjaju i ...
Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama
(Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd, 2019)
Cilj istraživanja u ovom radu je evaluacija ključnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje ...
Struktura poljoprivrednih gazdinstava u Republici Srbiji prema površini poljoprivrednog zemljišta / Structure of agricultural distributions in the Republic of Serbia, by the surface of agricultural land
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2017)
U radu autori daju pregled i analizu stanja poljoprivrednih gazdinstava u Republici Srbiji. Analiza stanja u je urađena na osnovu tri poslednja popisa iz 1991, 2002. i 2012. godine. Na osnovu analize podataka iz popisa ...
Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće
(Ministarstvo odbrane Srbije - Vojnoizdavački zavod, Beograd, 2018)
Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski ...
Marketing koncept u društvima za osiguranje / Marketing concept in insurance companies
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2019)
Cilj istraživanja u ovom radu je proces prodaje usluga osiguranja, kao najvažnija oblast poslovanja svakog društva za osiguranje. Ovaj proces je sagledan iz ugla marketinga i distribucije u klasičnoj prodaji osiguranja ...
Proizvodnja grožđa i vina u Srbiji / Production of grapes and wine in Serbia
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2019)
Proizvodnja grožđa i vina u Srbiji predstavlja jednu od značajnih grana poljoprivredne proizvodnje. Grožđe i vino proizvedeno u Srbiji ima već dugi niz godina reputaciju proizvoda dobrog kvaliteta. Grožđe i vino su ...
Mineral profile of the winter wheat grain: effects of soil tillage systems and nitrogen fertilization
(Corvinus Univ Budapest, Budapest, 2019)
The aim of this study was to analyze the impact of various systems of soil tillage and nitrogen doses on the mineral composition of the grain of the common winter wheat cultivar (Triticum aestivum ssp. vulgare), cv. Azra ...
Prisustvo krompirovih cistolikih nematoda u regionima gajenja merkantilnog krompira Srbije / Occurrence of potato cyst nematodes in the ware potato growing areas of Serbia
(Institut za zaštitu bilja i životnu sredinu, Beograd, 2012)
Krompirove cistolike nematode Globodera rostochiensis i Globodera pallida ubrajaju se u najopasnije štetočine krompira širom sveta zbog čega se ove vrste nalaze se listi karantinskih štetnih organizama u velikom broju ...
Implementacija modela 'Transformacionih menadžerskih kompetencija' u procesu prestrukturiranja 'Zastava mašina, A.D.', Kragujevac / Implementation of the model of 'Transformational managerial competences' in the process of restructuring of 'Zastava machines A.D.', Kragujevac
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2016)
Upravljanje promenama u procesu transformacije preduzeća je jedan od najznačajnijih izazova sa kojim se suočava menadžment preduzeća. U savremenoj teoriji organizacije i menadžmentu se izdvojio i u praksi afirmisao model ...
Ocena faktora konkurentnosti i inovativnosti u cilju ostvarivanja tržišnog učešća / The evaluation of competitiveness and innovation factors in order to increase market share
(Univerzitet Privredna akademija - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment, Novi Sad, 2016)
Poslovanje u savremenim uslovima karakteriše veliki broj ponuđača proizvoda i/ili usluga koji mogu da zadovolje potrebe na isti ili sličan način. Iz tog razloga svaka organizacija mora stalno da prati konkurentnost na ...